Styrelse

STYRELSEN

På Ingelsta Golfklubb har vi länge arbetat med jämstäldhet och vi har sedan många år kunnat stoltsera med en styrelse som minst varit helt jämnställd i fördelningen mellan damer och herrar. Vi har även en stor fördelning vad gäller erfarenheter inom yrkeslivet, erfarenheter inom golfen och åldersspannet. Allt detta bidrar till att vi kan arbeta och fungera som styrelse på ett mycket tillfredsställande sätt.

Här nedan presenterar vi samtliga medlemmar i styrelsen, vad medlemmarna har för funktion i styrelsen samt olika sätt att kontakta medlemmarna. Är det så att man är intresserad av att arbeta med styrelsen så är man alltid välkommen att ta kontakt med valberedningen för att anmäla sitt intresse, Sammankallande i valberedningen är Lars-Erik Ek.

Peter Ekström

Ordförande

Presentation kommer inom kort.

Mail: peterekstrom52@gmail.com

Börje Gavér

Vice Ordförande

Börje är en golfande tennisspelare som är aktiv i nästan alla kommittéer i klubben. Han har tidigare arbetat som journalist och fotograf men nu njuter han av livet som pensionär.

Mail: borje.gaver@gmail.com

Kent Peterson

LEDAMOT

Mail: peterson-kent@hotmail.com

Joakim Holmberg

ledamot

Joakim har ett förflutet som anställd på Ingelsta Golf och har därigenom erfarenhet från alla delar av verksamheten. Joakim arbetar till vardags som IT-tekniker.

Mail: joakim.k.holmberg@gmail.com

Stefan Gunnartz

Kassör

Stefan är ar utöver styrelseuppdraget aktiv som ungdomsledare. Han är även med i herr- och tävlingskommittéerna och med jämna mellanrum arbetar han i receptionen.

Mail: sgunnartz@telia.com

Eva Andersson

Ledamot

Förutom styrelseuppdrag är Eva lagkapten för damernas serielag. Hon är även med i tävlingskommitté och bankommitté och samverkar med Iben Zetterlund i damkommittén.

Mail: golfeva56@gmail.com

Iben Zetterlund

Ledamot

Iben är ganska ny som golfare men det hon saknar i erfarenhet tar hon igen med intresse och engagemang i bla damkommittén. Till vardags arbetar hon inom vården.

Mail: iben.zetterlund@gmail.com

Annelie Nilsson

suppleant

Presentation kommer inom kort.

Mail: anne242@live.se

Margareta Hummelgren

Suppleant

Presentation kommer inom kort