Klubb 36

NU KÖR VI IGÅNG MED KLUBB 36

Har du ett hcp på 36 eller högre? Då kanske Klubb 36 är något för dig. Här kan du träffa och spela med andra spelare som ligger på ungefär samma nivå som du.

Under 2022 kommer vi att träffas fyra gånger med en avslutande Tour tävling den 23/7.

Sedan får vi se vad som händer, men hoppas på att det under hösten kan bli en  fortsättning.

Vill du komma med i Klubb 36 och få info mailar du till rasmus.rigenius@gmail.com (Rasmus Rigenius).

Sedan kan du inför varje helg bestämma om du vill vara med.

Läser du det här efter att säsongen är slut så skicka ett mail så får du info inför hösten. Eller ring för mer info.

TRÄFFAS OCH TÄVLA

Ett preliminärt spelschema ser ut så här. Meddelande kommer om tiden ändras.

• 22 Maj
  • 4 Juni
  • 11 Juni
  • 19 Juni
  • Lördagen den 23 Juli kl 10:00, anmälan senast 21 Juli kl 17:00.

ANMÄLAN

Ni anmäler er via golf.se. Det går till ungefär som när ni bokar en speltid. Logga in och klicka på Sök tävling. Klicka på Alla mina favoritklubbar och skriv Ingelsta Golfklubb. I mobilen får man scrolla fram till Ingelsta GK. Väl inne letar ni fram Klubb 36 och klickar där.  Sedan är det bara att klicka på Anmälan.  Klicka på Nästa. Där kan ni skriva in om det är någon speciell ni vill spela tillsammans med. Sedan klicka på Anmälan igen. Klart.

Funkar det inte så skicka ett mail, SMS eller ring Börjeså fixar handet. Sedan kan vi gå igenom hur man gör när vi ses.

Vi spelar poängbogey. Efter anmälningstiden lottas bollar ihop. Ni får färdigutskrivna scorekort när ni kommer. Mer info om aktuell tävling kommer när anmälningstiden gått ut.

Håll koll på mail.

Välkomna