Tävlingsprogram

TÄVLA HOS OSS

Under säsongen har vi ett stort antal tävlingar här hos oss på Ingelsta Golfklubb och vi försöker variera oss med olika intressanta och roliga spelformer. Många av våra tävlingar genomförs tillsammans med våra sponsorer som generöst bidrar till prisborden som deltagarna får ta del av. Vi har även några ständigt återkommande klassiker som Ingelstaslaget, Flaggtävling, Snörgolf och Stadium Open

Vi har haft ett långt samarbete tillsammans med till exempel Lekia, Turkietresor även med Race to España.

Vi varierar även på vilket sätt vi spelar tävlingarna, över våra tolv hål eller över vår 18-hålsslinga där man spelar två varv på nio utvalda hål. Allt för att vi ska få en varierande och utmanande tävlingsupplevelse.

Anmälan till samtliga tävlingar sker via Min Golf. Har ni några frågor är ni välkomna att kontakta någon medlem i tävlingskommittén. Kontaktuppgifter hittar ni under Klubben/Kommittéer.

Välkomna att tävla hos Ingelsta Golfklubb!